18 Ogos, 2007

Betul ke CNI ni boleh buat duit ??

Persoalan yang biasa ditimbulkan...
CNI hanyalah sebuah syarikat MLM yang memasarkan barangan kepenggunaan harian terutamanya makanan dan minuman kesihatan. Ianya membuka peluang kepada orang ramai untuk memasarkan barangan dengan konsep perkongsian keuntungan secara adil dan saksama. Mereka yang berminat bolehlah menyertainya sebagai seorang kontraktor bebas atau dikenali sebagai pengedar bebas berasaskan kod etika yang dipersetujui bersama.
Soal nak buat duit, ianya bergantung kepada daya usaha kita... Mana ada perniagaan tidak dapat duit ! Cuma cara kita melakukan perniagaan itu adalah penentu kepada tahap kejayaan yang boleh kita capai. Ada yang melakukan secara sambilan, maka hasilnya pun sambilanlah ! Bagi saya, saya melakukannya sambilan dulu dan kemudian baru serius untuk membina kerjaya jangka panjang... Insya Allah hasilnya pun berpanjangan. Yang bagusnya, pihak syarikat CNI sendiri banyak membantu dalam menangani selok-belok perniagaan ini terutamanya dari segi latihan yang berterusan dan sokongan promosi yang berpanjangan. Maka tidak hairanlah kenapa ramai yang telah berjaya di CNI yang mana semua mereka ini bermula dengan kosong dan latarbelakang pendidikan yang berbagai-bagai... bahkan orang yang tidak sekolah pun boleh menikmati kejayaan.
Jadi, bukan soalnya betul atau tidak CNI ni boleh buat duit... tapi mahukah anda menambahkan duit anda bersama CNI ? Yang pasti, segalanya terletak di tangan anda.

Tiada ulasan: