24 September, 2007

Macamana Nak Buka Stokis...

Baru masuk dah nak buka stokis ?
Memang anda Luar Biasa !!
Jika kita tinjau tentang pembukaan stokis dalam skop MLM, ianya pastilah bertujuan untuk memberi perkhidmatan yang lebih cepat dan efisien kepada rangkaian pengedar bawahan kita di sesuatu kawasan. Andainya barangan @ produk dapat dijalankan dengan cepat dan lancar, maka ianya akan mempercepatkan perkembangan kumpulan kita dan membantu untuk memacu puncak kejayaan dengan lebih pantas.
Sekiranya di sesuatu kawasan itu sudah mempunyai stokis, maka anda tidak perlu lagi bersusah payah untuk membuka yang baru.
Seandainya objektif anda ialah untuk berniaga mendapat keuntungan stokis, maka adalah kurang bijak untuk anda buka stokis sebab kebanyakan stokis dikunjungi oleh ahli-ahli CNI saja, maka pasaran anda pastinya terbatas. Jika mahu untung, buka kedai runcit lagi bagus kerana ianya akan dikunjungi oleh seluruh penduduk di sesuatu kawasan.
Sekiranya mahu buka stokis juga, nasihat saya ialah kembangkan kumpulan anda di sesuatu kawasan terlebih dahulu, bila dah berkembang maka memohonlah dengan pihak CNI.

Tiada ulasan: