15 September, 2007

Lambat sangat untuk jadi Jutawan...

Di CNI, kita tidak pernah pun mengatakan bahawa orang yang menyertainya akan jadi jutawan dengan cepat (Jutawan Segera), kerana CNI bukannya skim cepat kaya...
Tetapi jika anda mengusahakannya dengan tekun dan penuh kesabaran, InsyaAllah dalam masa 5 - 7 tahun seseorang itu mampu mencapai taraf Jutawan. CNI ni adalah merupakan tempat kita mengusahakan perniagaan atau kita membina kerjaya... Sama dengan orang pergi kerja setiap hari, cuma yang kita pergi kerja makan gaji setiap hari tu, majikan kita tak pernah pun menjanjikan faedah-faedah seperti di CNI... bahkan tak boleh jadi Jutawan pun tetapi masih ramai yang sanggup pergi pagi balik petang sampai umur mencecah 55 tahun bahkan ada yang nak sambung kerja secara kontrak lagi. Sepatutnya kita lagi sanggup untuk berusaha di CNI berbanding kerja makan gaji.
Sebenarnya kalau 5 tahun boleh jadi jutawan, itu dah kira cukup cepat... sebab itulah CNI mampu melahirkan lebih 50 orang bertaraf Jutawan.. dan mungkin bertambah sekitar 2-5 orang setiap tahun.

1 ulasan:

~::Saiful aka Networkbiz::~ berkata...

Blog yang mcm ini yg sy cari...

time kasih MDAM Roslan...





"Get your freedom financial"
http://www.mycnibiz.com